A vállalatirányítási rendszer és a CRM közötti különbségekről!

Gyors vállalatirányítási rendszer

Gyors vállalatirányítási rendszer

A vállalatirányítást alapvetően két fontos részre oszthatjuk. A vállalati működés irányítására, s a zökkenőmentes kommunikáció előkészítésére, szabályzására. A vállalatirányítási rendszertől a CRM épp a kommunikáció miatt különül el élénken. Amennyiben vállalatirányítási rendszerről van szó, az általában tartalmaz CRM rendszert is, amely kielégíti az adott cég kommunikációs igényeit. Ugyanakkor, maga a vállalatirányítási, vagy ERP rendszer, ennél jóval többet tud. Az ilyen rendszerekben számtalan modult találhatunk, amelyek egytől-egyig valamilyen fontos célt szolgálnak. Természetesen ezek a modulok összefonódhatnak, s egy jól felépített rendszerben össze is fonódnak. Ilyenkor beszélhetünk integrált vállalatirányítási rendszerről, amely segítségével egyszeri adatbevitel után számtalan lehetőség érhető el az adminisztrációs, és egyéb területeken is. Tehát, a vállalatirányítási rendszer fogalma általánosságban egy olyan rendszert takar, amely több modul között, CRM rendszert is használ, ami természetesen külön egységet is képezhet, s működhet függetlenül is az ERP rendszertől!